Prezentele Termeni și Condiții guvernează raporturile dintre:
1. CONSIDERAȚII GENERALE
1.1. Părțile contractante
S.C. COSROM COSMETICS S.R.L., societate cu răspundere limitată de naționalitate română, înregistrată la Registrul Comertului cu Nr. J40/7321/2003 și având cod unic de înregistrare RO15475458, cu sediul în Str. Dantelei nr. 90A, Sector 5 - București și punct de lucru și adresă de corespondență în Str. Londra nr. 22, Sector 1 - București, administratorul Site-ului, pe de o parte, denumită în continuare "Societatea".
și
persoana care utilizează website-ul
www.casiani.ro (denumit în cele ce urmează "Site") și/sau Serviciile oferite de Societate conform specificațiilor menționate în Site, denumită în continuare "
Utilizator".
Denumite în cele ce urmează "Părțile contractante" sau "Părți".
1.2. Obiectiv
Obiectivul Site-ului este de a prezenta și pune la dispoziția clienților în vederea vânzării pentru uz personal a Produselor și Serviciilor furnizate de Societate în conformitate cu descrierea acestora pe Site.
1.3. Definiții
1.3.1. Definiții generale
Conținut: Ansamblul informatților prezentate pe Site (de exemplu și fără limitare: imagini, filme, texte, simboluri grafice și / coloane sonore).
Dreptul de proprietate: Ansamblul imaginilor, textelor, filmelor, ilustrațiilor, însemnelor grafice prezentate pe Site.
Contract: Contract la distanță încheiat între Societate și Utilizator / Cumpărător.
Cumpărător: persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică care în calitate de Utilizator sau la indicațiile unui alt Utilizator înregistrat achită contravaloarea produselor / serviciilor comandate.
Produs/e: bun/ bunuri cu detaliile caracteristice specificate pe site.
Preț: contravaloarea Produsului sau Serviciilor comandate de Utilizator / Cumpărător.
Servicii: serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului.
Garanție: angajament asumat de către Societate față de Cumpărător, adițional prevederilor legale în vigoare.
Recomandări pentru întreținerea Produselor: instrucțiuni de folosire / întreținere a produsului / produselor comunicate în Site.
Certificat de calitate / garanție: informații prezentate în site pentru autentificarea produsului / produselor sau după caz, a unor componente al acestuia / acestora.
Livrare: informații prezentate pe site referitoare la modalitățile de livrare a produsului / produselor comandate.
Retur: informații comunicate pe site cu referire la acceptarea returnării unui produs achizitionat.
Card cadou / voucher: card livrat electronic și / sau fizic la solicitare care oferă deținătorului posibilitatea achiziționării de produse de pe Site.
Showroom: magazinul Casiani din Str. Londra nr. 22, Sector 1 - București.
1.3.2. Definiții secțiuni Site
"Bine ai venit!": Secțiune din Site în care Utilizatorul furnizează informații cu caracter personal în vederea achiziționării de produse / beneficierii de servicii prezentate pe Site și posibilitatea Societății de a comunica și furniza aceste produse / servicii în conformitate cu doleanțele Utilizatorului.
Favorite: Secțiune din Site care permite Utilizatorului marcarea produselor preferate.
Coș cumpărături: Secțiune din Site în care sunt adăugate Produsele selectate de Utilizator pentru achiziționare.
Comandă: Formular transmis către Societate în vederea procesării comenzii Utilizatorului.
Confirmare primire comandă: Proces de confirmare transmis de către Societate Utilizatorului prin care atesta că a recepționat comanda acestuia.
Acceptare comandă: Confirmare din partea Societății transmisă Utilizatorului a comenzii plasate.
Legal: Secțiune din Site în care se regăsesc detaliate Termenii și Condițiile, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies.
Servicii: Secțiune din Site în care se regăsesc detaliate serviciile oferite de Societate.
Companie: Secțiune din Site în care sunt prezentate modurile în care puteți contacta Societatea, oportunități de angajare în cadrul Societății și activității sociale în care Societatea este implicată.
Informații utile: Secțiune din Site în care sunt prezentate diverse informații care pot fi utile Utilizatorului în procesul decizional de achiziționare a unui Produs.
Modalități de plată: Instrumentele de plată acceptate de către Societate.
1.4. Accesarea / utilizarea Site-ului și a conținutului / informațiilor prezentate
1.4.1. Accesarea / utilizarea conținutului și serviciilor Site-ului se poate face în conformitate cu reglementările prezentelor Termeni și Condiții și cu respectarea legislației în vigoare.
Vă recomandăm să citiți cu atenție înainte de utilizare Termenii, condițiile și politicile prezentate pe Site înainte de utilizare. Acestea vor fi considerate ca și acceptate în totalitatea lor în momentul utilizării Site-ului.
1.4.2. Societatea își rezervă dreptul de a modifica termenii, condițiile și politicile prezentate pe Site fără o notificare în prealabil, cu respectarea legislației în vigoare. În acest sens vă recomandăm să verificați statusul acestora la momentul fiecărei accesări.
1.4.3. În cazul în care nu agreați termenii, condițiile sau politicile actuale prezentate pe site, vă rugăm să nu accesați / utilizați Site-ul sau, în cazul în care sunteți deja utilizator, să încetați să îl mai accesați / utilizați.
2. DREPTUL DE PROPRIETAR
Site-ul și întreg conținutul său: filme, ilustrații, imagini, articole, simboluri și elemente grafice, precum și coloana sonoră sunt proprietatea Societății sau a acționarilor acesteia, reprezentând mărci înregistrate sau neînregistrate, caz în care au fost obținute în prealabil drepturi de folosință (copyright). Societatea își rezervă dreptul de a acționa în conformitate cu legislația în vigoare în situația utilizării / reproducerii sau alterării integrale / parțiale a oricărui element menționat anterior (de exemplu și fără limitare: text / însemn / element grafic / imagine / film / coloană sonoră) în lipsa acordului în scris din partea Societății sau, după caz a proprietarului de drept al conținutului utilizat în alte scopuri decât pentru uz personal, non comercial și în alt context decât cel intenționat de Societate.
În situația în care Utilizatorul a obținut în prealabil din partea Societății acordul în scris pentru folosirea anumitor elemente de conținut al site-ului, acesta consimte și se obligă să:
- utilizeze dreptul de folosință conform scopului, în contextul pentru care a fost creat și respectând termenii în care a fost acordat de Societate.
- să înceteze folosirea / prezentarea acestora la expirarea termenului pentru care a fost acordat.
3. VÂNZAREA ONLINE
3.1. Produs
Pe Site sunt prezentate în vederea comercializării bijuterii, articole din piele și articole textile cu respectarea normelor legislative în vigoare. Societatea detine autorizatia 0012189 emisa de A.N.P.C. in data de 03.08.2022 pentru efectuarea de operatiuni cu metale pretioase si pietre pretioase.
3.1.1. Societatea depune toate eforturile pentru a oferi informații corecte aferente Produselor prezentate pe Site, dar nu omite posibilitatea unor erori umane.
3.1.2. Societatea comunică și Utilizatorul ia la cunoștință faptul că:
- imaginea aferentă fiecărui Produs prezentat pe site este una reală a Produsului / modelului de Produs comercializat, însă poate fi percepută diferit în funcție de caracteristicile / setările dispozitivului folosit în momentul utilizării Site-ului.
- pietrele din componența Produselor din categoria bijuterii sunt naturale și, ca atare, pot exista diferențe de aspect între Produse de același tip / model.
- produsele din categoria "Articole din Piele" sunt realizate din piele naturală și, ca atare, există diferențe de aspect între Produse de același tip / model.
În cadrul procedurii de confirmare a Comenzii (Capitolul 3 - art. 3.3.5), reprezentantul Societății va informa detaliat Cumpărătorul asupra acestor aspecte.
3.1.3. În cazul în care un Produs comandat prezintă caracteristici eronate față de prezentarea acestuia pe Site, urmare a unei erori umane sau tehnice, Cumpărătorul va contacta Societatea (telefonic sau via e-mail conform detaliilor afișate pe Site), în maxim 24 ore lucrătoare de la recepția comenzii pentru a semnala discrepanța, iar Societatea va depune toate eforturile pentru a livra un nou Produs similar după returnarea de către Cumpărător a Produsului livrat inițial. În eventualitatea în care această soluționare nu este acceptată de către Cumpărător, Societatea își rezervă dreptul de anulare a Comenzii.
3.2. Preț
Prețul produselor prezentate pe Site este exprimat în lei și include taxa pe valoare adăugată (TVA).
Societatea își rezervă dreptul de a actualiza prețul / prețurile unui produs / produse în orice moment, fără o notificare prealabilă. În această eventualitate, prețul valabil al unui produs / produse din comenzile în curs de procesare / expediere va fi cel practicat la data plasării acestora.
Societatea depune toate eforturile pentru a oferi informații corecte asupra prețului Produselor, dar nu omite posibilitatea ca în urma unei erori umane prețul unui anumit produs să fie prezentat în mod eronat. În cazul în care Cumpărătorul plasează o comandă pentru un Produs al cărui preț este afișat în mod eronat, Societatea își rezervă dreptul de anulare a comenzii, nu înainte de a contacta Cumpărătorul așa cum este menționat în articolul 3.3 / aliniat 3.3.4.
3.3. Comanda pe Site
3.3.1. Comanda pe Site poate fi plasată de utilizatorul persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături și efectuarea plății în urma selectării uneia din opțiunile de plată acceptate de Societate. Produsul / Produsele din coșul de cumpărături sunt disponibile pentru vânzare în limita stocului deținut de Societate.
Nu este necesară înregistrarea de către Utilizator a unui cont pe Site pentru plasarea unei comenzi.
3.3.2. Rezervarea unui anumit Produs / Produse poate fi făcută contactând Societatea via e-mail, telefon (detalii afișate pe Site). Simpla adăugare în coșul de cumpărături a unui Produs / Produse fără finalizarea comenzii, nu este considerată o rezervare a acestora.
3.3.3. Utilizatorul / Cumpărătorul este responsabil de acuratețea datelor de contact furnizate și de acțiunile întreprinse în relaționarea cu conținutul Site-ului.
Utilizatorul persoană fizică care acționează în numele unui Cumpărător persoană juridică declară că are acordul administratorului celei din urmă menționate pentru plasarea comenzii și achitarea prețului în vederea achiziționării de produse și este direct răspunzător pentru eventualele daune suferite de Societate ca urmare a acționarii culpabile a Utilizatorului.
3.3.4. Încasarea prețului comenzii plasate prin transfer bancar de către Utilizator / Cumpărător nu implică acceptarea acesteia și obligativitatea livrării de către Societate în cazul în care:
- Datele din formularul de comandă sunt incomplete / incorecte
- Nu sunt respectate prevederile legislației în vigoare (exemplu fără limitare: limitele de plată în numerar)
- Prețul unui produs prezentat pe Site este din eroare incorect, caz în care veți fi contactat de un reprezentant al Societății și, fie vă va fi rambursată suma achitată suplimentar în cazul în care prețul afișat este mai mare decât cel real, fie vi se va solicita să achitați diferența în cazul în care prețul afișat este mai mic decât cel real în cazul în care păstrați opțiunea comandării acestuia, în caz contrar suma achitată urmând a vă fi restituită în cel mai scut timp
- Statusul produsului / produselor comandate pe Site ca fiind în stoc nu a fost actualizat din eroare ca fiind indisponibile, caz în care veți fi contactat de către un reprezentant al Societății în vederea soluționării fie prin propunerea unui / unor produse similare, comunicarea termenului la care vor fi disponibile în stoc sau returnarea sumei plătite în cazul in care primele variante nu sunt acceptate de catre Utilizator / Cumparator,
- Societatea are cunoștință de suspiciuni de fraudă sau evaziune fiscală, caz în care suma achitată va fi returnată.
3.3.5. Părțile pot comunica în vederea bunei derulări a procesului de procesare / livrare a unei comenzi transmise / primite prin accesarea informațiilor puse la dispoziție pe Site în cazul Societății și furnizate în cazul Utilizatorului (ex: adresa e-mail, telefon).
Ca și procedură, după plasarea comenzii pe Site, Cumpărătorul va fi contactat telefonic sau via e-mail de către un reprezentant al Societății pentru confirmare.
3.3.6. Procesarea comenzii se face în timpul programului de lucru (Luni - Vineri între orele 9.00 - 18.00) în termen de maxim 2 zile lucrătoare, Programul de lucru poate suferi modificări în perioada Sărbătorilor și a vacanțelor, caz în care informația va fi publicată pe Site.
Livrarea produselor se face în cel mult 7 zile (2 zile, în mod uzual) după confirmarea încasării sumei datorate în contul Societății.
Pentru plățile efectuate în avans prin virament bancar, termenul de livrare începe din momentul intrării întregii sume în contul Societății.
3.4. Modalități de plată
3.4.1. Contravaloarea comenzii pe Site poate fi achitată:
PLATĂ ONLINE
Pentru siguranța plăților tale, folosim ca procesator de carduri NETOPIA mobilPay. Plățile sunt securizate conform standardelor 3D Secure VISA și MasterCard.
Dacă ai selectat card de credit/debit ca metodă de plată, se va deschide automat o pagină unde este necesar să completezi formularul cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, vei primi un mesaj cu informații relevante despre comandă. Aceste informații le vei primi și prin e-mail.
Sunt acceptate următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu îți vom putea efectua livrarea produselor.
Datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și trimise direct către serverul băncii. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele NETOPIA mobilPay.
NUMERAR
Caz în care este acceptată în strictă corelare cu prevederile legale în vigoare
TRANSFER BANCAR
Caz în care plata va fi efectuată din contul bancar al persoanei ale cărei detalii sunt înregistrate ca și Cumpărător. În caz contrar, Societatea își rezervă dreptul de a nu onora comanda.
- plata online prin serviciul de plăți securizate oferit de Netopia.
3.4.2. În cazul plăților efectuate prin transfer bancar, refuzul băncii emitente a instrumentului de plată utilizat de acceptare a plății conduce la anularea comenzii, Societatea fiind exonerată de orice altă obligație.
3.5. Factura / Bonul fiscal
Factura aferentă Produselor comandate va fi emisă la finalul procesului de procesare a Comenzii și transmisă Cumpărătorului la adresa indicată de acesta în formularul de Comandă. În cazul plăților cu numerar, bonul fiscal care atestă achitarea mărfurilor va fi emis în momentul efectuării plății.
4. LIVRARE
Livrarea Produselor se realizează fie prin ridicarea direct de către Cumpărător de la showroom-ul Casiani, fie prin intermediul reprezentanților Societății sau prin firme de curierat partenere, Societatea asigurând ambalarea corespunzătoare a Produsului / Produselor comandate în vederea livrării către Cumpărător împreună cu documentele necesare livrării, folosind datele furnizate de Cumpărător în formularul de comandă.
4.1. Livrarea produselor se face în cel mult 7 zile (2 zile, în mod uzual) după confirmarea încasării sumei datorate în contul Societății. Pentru plățile efectuate în avans prin virament bancar, termenul de livrare începe din momentul intrării întregii sume în contul Societății.
4.2. În situația în care Cumpărătorul nu este prezent la adresa menționată în intervalul orar prestabilit cu firma parteneră de curierat, agentul de livrări va reîncerca livrarea produselor. Dacă nici de această dată livrarea nu poate fi efectuată, comanda va fi anulată și returnată Societății, cheltuielile cu noua livrare urmând a fi suportate de către acesta.
4.3. Societatea nu va fi considerată responsabilă de eventualele întârzieri în livrarea unei comenzi din motive independente de ea (cazuri de forță majoră, întârzieri datorate firmelor de curierat partenere) și nu va fi considerată culpabilă de eventualele daune suferite de Cumpărător din cauza acestor posibile întârzieri de livrare.
4.4. În situația în care o Comandă expediată de Societate la adresa Cumpărătorului nu este recepționată de acesta din urma din cauza culpei reprezentanților firmei de curierat, Cumpărătorul va informa Societatea, iar aceasta va face toate diligențele necesare pentru soluționarea în cel mai scurt timp posibil.
5. RETUR
Produsele realizate la comandă, cele personalizate sau modificate la cererea Cumpărătorului nu sunt acceptate pentru returnare, conform legislației în vigoare.
5.1.Returul Produsului / Produselor comandate pe Site și rambursarea contravalorii acestora poate fi efectuată în termen maxim de 14 zile calendaristice de la data recepției. Vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dvs. în acest caz printr-o notificare în scris la adresa de e-mail:
office@casiani.ro. Solicitarea de returnare va fi efectuată de Cumpărător.
5.2. Returul Produsului / Produselor achiziționate direct din Showroom poate fi efectuat strict în condițiile prevăzute de legislația în vigoare. Produsul/Produsele pot fi schimbate cu alt Produs / Produse de valoare cel puțin egală cu cea a achiziției inițiale în termen de 24 ore din momentul achiziției, caz în care, dacă este cazul, Cumpărătorul va achita diferența de valoare.
5.3. Produsul va fi acceptat pentru retur în cazul în care următoarele criterii sunt îndeplinite simultan, și anume:
- nu prezintă semne de uzură
- nu prezintă defecțiuni cauzate de manevrarea defectuoasă
- este însoțit de ambalajul original, copia documentelor de achizitie (factura/bon fiscal) si in original certificatul/ certifictele de calitate si garantie aferente achizitiei care face obiectul procesului de returnare.
La primirea produsului returnat, Societatea va face o analiză amănunțită asupra stării Produsului / Produselor, iar în urma analizei se va întocmi un proces verbal de retur și în termen de 7 zile va comunica Cumpărătorului cele constate.
5.4. În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 - privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cheltuielile de transport privind produsul returnat revin în sarcina cumpărătorului. Ca urmare, vă sugerăm să ambalați cu grijă produsul pe care doriți să îl returnați, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului, eventualele deteriorări conducând la exonerarea responsabilității Societății în contextul menționat.
5.5. Societatea va rambursa Cumpărătorului contravaloarea produselor acceptate pentru returnare la valoarea inițială la care au fost achiziționate în termen de maxim 7 zile calendaristice de la data evaluării de către Societate a produsului returnat de către Cumpărător în contul bancar din care a fost efectuată inițial plata online.
5.6. Nu sunt acceptate pentru returnare gift card-urile sau voucherele achiziționate.
5.7. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
6. CERTIFICAT DE CALITATE / GARANȚIE
Pentru toate Produsele comercializate de Societate pe Site beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare.
Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul este obligat să prezinte factura / bonul fiscal care atestă achiziționarea împreună cu Certificatul de calitate și garanție emis de vânzător.
6.1. Toate bijuteriile comercializate de Societate au fost supuse înainte de comercializare controlului Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (A.N.P.C.) – Direcția Metale Prețioase, însemnate cu marca de stat, cu marca de responsabilitate și marca de titlu corespunzătoare: aur 585 (14k), 750 (18k), 950 (Platină), și 925 (Argint).
În cazul Produselor din categoria “Bijuterii”, Termenul “garanție” atestă faptul că bijuteria este realizată din metalul menționat în certificat și nu își schimbă proprietățile în cazul utilizării corespunzatoare pentru destinația în scopul căreia a fost concepută.
Certificatul de garanție emis atestă autenticitatea și calitatea bijuteriei achizitionate, prin care se asigură drepturile consumatorului conform OG nr. 21/1992 și OUG nr. 140/2021.
Condițiile de solicitare a garanției pentru Produsele din categoria “Bijuterii” sunt conforme normelor legislative în vigoare.
6.2. În cazul în care se constată un defect de fabricație, produsul va fi reparat gratuit în termen de 15 zile în condițiile art. 12 alin. 1) lit. b) din OUG nr.140/2021 sau va fi schimbat în eventualitatea imposibilității efectuării reparației, caz în care nu se garantează un produs identic ci unul similar având o valoare echivalentă.
6.3. Produsele din categoria "Articole din Piele" beneficiază de certificate de garanție cu respectarea normelor legale în vigoare.
6.4. Certificatul de garanție devine nul în următoarele situații:
- pierderea facturii / bonului fiscal aferente achiziției și / sau a Certificatului de calitate și garanție
- deteriorarea produsului urmare a:
- nerespectării recomandărilor menționate în Certificatul de calitate și garanție emis
- utilizării / manipulării / depozitării necorespunzătoare
- pierderii / spargerii pietrelor din montura produsului
- alterării / modificării sub orice formă a produsului achiziționat inițial
7. RECOMANDĂRI PENTRU ÎNTREȚINEREA PRODUSELOR
Recomandări generale:
Folosiți produsul conform destinației pentru care a fost creat.
Recomandări specifice BIJUTERII
- depozitați Produsul în ambalajul original sau cutii specifice, destinate bijuteriilor
- evitați șocurile mecanice (ex. lovituri) care pot conduce la deteriorarea Produsului
- evitați expunerea Produsului la temperaturi ridicate, abur, apă, agenți chimici (ex. parfum, agenți de curățare, fixativ), transpirație, acești factori pot afecta pietrele și materialele organice componente
- NU recomandăm utilizarea substanțelor standard de curățare a Produsului care au în componență materiale de natură organică (perle / sidef / coral)
- evitați să purtați Produsul în timpul activităților fizice / casnice / brute sau a acelora în care există posibilitatea ca acestea să intre în contact cu substanțe ce conțin sulf / clor.
- ștergeți periodic Produsul cu o cârpă moale pentru a-i menține strălucirea originală, dar nu frecați suprafețele sale sau cristalele / pietrele; nu curățați cu apă, soluții de curățare, alcool
- evitați forțarea carabinei de închidere a lanțurilor, brățărilor, colierelor, precum și sistemul de închidere a cerceilor
- recomandăm ca Produsul să fie examinat și curățat de către un specialist cel puțin odată pe an
Recomandări specifice ARTICOLE DIN PIELE
Deși pielea exotică este recunoscută și apreciată pentru durabilitatea sa, pentru a-și menține valoarea și longevitatea este important să:
- evitați expunerea excesivă la apă, aceasta putând provoca pătarea pielii și crăparea acesteia pe măsură ce pielea se usucă
- în cazul în care Produsul a fost expus la apă, asigurați-vă că îl uscați ușor cu o cârpă curată, până când cea mai mare parte a apei dispare. Odată ce ați îndepărtat apa la suprafață, plasați Produsul într-un spațiu interior răcoros pentru uscare
- nu plasați Produsul în lumină directă a soarelui sau la căldură, acestea putând conduce la crăparea pielii și decolorarea în timp
- depozitați Produsul într-un spațiu răcoros și uscat
- păstrați Produsul în ambalajul în care a fost livrat, îl veți proteja astfel de praf și alte particule dăunătoare
- curățați periodic Produsul folosind o cârpă curată, ușor umedă, într-o mișcare circulară. Asigurați-vă că îndepărtați cât mai bine umezeală și lăsați Produsul să se usuce complet într-o zonă răcoroasă după curățare
Recomandări specifice ARTICOLE TEXTILE
Produsele textile prezentate pe site sunt realizate din țesături de înaltă calitate selectată cu grijă. Vă recomandăm o curățătorie chimică profesională.
Recomandări pentru produsele care au în componență Cașmir:
- nu spălați niciodată cașmirul la temperaturi mai mari de 20°C pentru ca Produsul să își poată păstra forma și să evite contracția
- dacă folosiți o mașină de spălat automată, folosiți programul pentru lână cu o temperatură de până la 20°C
- pentru spălarea manuală, nu stoarceți Produsul, este de preferat să folosiți programul de centrifugare al mașinii de spălat la maxim 1000 RPM (rotații pe minut)
- în procesul de spălare este preferabil să folosiți șampon pentru copii sau un detergent destinat produselor din lână
- folosiți o perie specifică Produselor din Cașmir pentru îndepărtarea scamelor
- nu uscați Produsul în lumina directă a soarelui sau în uscător
- nu călcați Produsul
8. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea Site-ului în sensul creării unui cont, formularului de contact, plasării de comenzi, Utilizatorul înțelege și declară că acceptă să fie contactat de către Societate și că datele furnizate urmează a fi procesate în baza de date a Societății în scopul îmbunătățirii serviciilor și relațiilor comerciale.
Societatea respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal ale fiecărei persoane care vizitează sau comandă produse pe Site în conformitate cu cerințele Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date
Pentru informații detaliate vă rugăm și vă recomandăm să vă referiți la următoarele politici publicate pe Site:
- Politica de Cookies afișată pe Site (secțiunea LEGAL)
- Politica de Confidențialitate afișată pe Site (secțiunea LEGAL)
9. LEGISLAȚIA APLICABILĂ, JURISDICȚIE ȘI DISPOZIȚII FINALE
Orice alt aspect care nu este deja prezentat în niciun articol din acest document se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor române de judecată, Societatea alegând competența instanțelor de pe raza municipiului București.
Odată cu exprimarea acordului față de acest Contract, Societatea și clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.